Hva er fordelen med ekstern kundeservice?
 

Våre operatører administrerer og videreformidler bestillinger fra dine kunder i tillegg til å gi dem support og veiledning. Fordelene med å velge å velge et eksternt call-center er mange og er et spesielt godt tiltak for små og mellomstore bedrifter som ønsker å fokusere på sin kjernevirksomhet.

  • Muliggjør døgnåpen kundeservice
  • Raskere betjening av kunder og sikrer at kunden får en respons ved travle perioder
  • Fristiller bedriftens ressurser
  • Lavere lønnskostnader

For noen bedrifter er behovet en fullverdig sentralbordtjeneste forankret hos HT Safe, mens for andre er det behov for overflow-tjeneste hvor vi kan ta telefonene din bedrift ikke har kapsitet til å håndtere. Det kan også være betjening av sentralbord ved sykdom og ferie, eller av bedriftens vakttelefon.

HT Safe bidrar til at din bedrift gir en god og rask kundebehandling samtidig som bedriftens ansatte får en enklere arbeidshverdag.

 

Hva kan vi bistå din bedrift med?
 

Vi er et landsdekkende selskap og har en bred tjenesteportefølje som din bedrift kan tilpasse etter behov:

  • Fullverdig sentralbordtjeneste
  • Over-flow
  • Kundeveiledning
  • Ordremottak/timebestillinger
  • Kundeundersøkelser på telefon
  • Svare på e-post, chat, SMS og sosiale medier

Våre ansatte tar eierskap til din kommunikasjon og sørger for en profesjonell håndtering av dine kunder. Vi har mulighet til å håndtere dine kunder gjennom vårt sentralbord eller gjennom bedriftens egne fagsystemer.

Er dette noe som din bedrift har behov for? Ta kontakt med oss for å sette i gang med en gratis prøveperiode.

Ta kontakt